Monday, September 28, 2009

Kembali ke Opis

Erm..hari first bekerja setelah seminggu bercanda ria di kampung halaman..
waah.. agak malas nak bangun pagi tadi.. tapi terpaksa..kalau x kerja, sapa pulak yg akan menanggung perbelanjaan aku sehari2..huhu.. Banyak tanggungan ni.. (macam dh beranak pinak la plak..).. erk maksud aku, segala hutang piutang, ptptn dan sebagainya..hehe..
Masuk opis..
First skali, check email yg melambak2 tuh.. ada yg mengucapkan salam lebaran.. ada surat panggil g kursus.. ucapan TQ atas kerjasama, video2 dasat, tazkirah dan macam2 lagi lah.. ok setel..!
Pastu baca lak paper2, website2 yg berkaitan.. pastu..
erm.. hari ni tak tau nak wat pa.. semua kerja telah berjaya disiapkan sejak sebelum raya lagi.. (ayat bangga) so arini buat2 rajin, baca la nota2 bridge yg byk tersimpan sejak sekian lama.. sebelum ni memang x sempat nak baca pun..
Tengah2 baca.. sorang colleague mai kt tempat aku.. weh esok ko g melaka..
haah..! berapa hari?
2 hari, melaka pastu terus g kluang.. bla2..
ishk aku baru nak rehat2 skit kt opis..hhuhu..
Mabuk highway setelah menempuh perjalanan 7 jam dari kedah ke KL semalam pun x ilang lagi..
Kenapa melaka? baru ja minggu sebelum raya aku g alor gajah, ni kena pi lagi tempat yg sama plak tu..huhu..
p/s: betull.. arini rasa cam mabuk..sebelum lunch td, rasa pening2 nak muntah, loya2.. huh cam pregnant plak.. lepas lunch dh ok.. perut kosong kot td..

No comments:

Post a Comment