Wednesday, September 9, 2009

Alhamdulillah..umurku masih panjang..


09/09/09 - BirTdaY akU arinie..hehe..
.
.
08/09/09 jam 11.56 pm: *sedang tidur keletihan*
"Assalamualaikum.epi besday.Smg drhmati Allah,mrh rzki." -sms dari Timah KMM...isk awai 4 minit ni.. x sabo2.. ape pun TQ.. Tmah ni tua satu hari ja dari aku..hehe..

09/09/09
5.00 am : Bangun dari tidur.. *mamai*.. waah.. ada kad raya.. *konfius* ari ni raya ka bitrhday aku?? hehe..Aku terima kad raya yg ada ucapan BIRTHDAY!! Bagus2.. sangat kreatif TWO in ONE.. Tima Kasih KAKWA..
.
.
Lepas mandi g check HP
.
.
12.04 am: *sedang tidur time mms ni masuk*
One new MMS from 0124066****.. isk.. mms la pulokk.. duk serumah cakap je la gune mulut jimatt skit..HP aku yg agak kemurahan ni x dapat nk view itu mms, die suh retrieve kat website..

blom sempat aku nengok website tu, depa duk bagi hint dah..rupa2nya tu gambo hadiah tersorok yg nk diberi kat aku, pastu suh aku cari sendiri dalam umah.. apa kess.. bagi je la..huhu.. jadik treassure hunt la pulokk.. dengan hint2 yg sangat jelas, aku mencari..
hint2 nya ialah:

-dekat tempat hang..
-dekat ngan tempat hg slalu duduk..
dengan sekali jenguk ja aku dh nampak hadiah tu.. cess kat belakang almari ja? x mencabar langsung..huhu..(yg aku pelik adakah aku slalu duduk dekat belakang almari??)
Hadiahnya ialah seekor teddy bear yg gebu..hehe.. INA-SAN, ARIGATOU GOZAIMASU!!
.
.
5.31 am: sms.. panjang sgt.. amik main point sahaja.. " Just a LOVING HEART saying HAPPY BIRTHDAY, SEMOGA CERIA N HEPI SLALU" - Kiah smkab

**Tengah siap2 depan cermin**
Happy Brithday Syak.. - Zura.. hehe..TQ2.. Arigatou2.. xie xie..

**Kat tempat Keja**

7.52 am : sms.."salam, Hepi besday yg ke 24.Smoga pnjg umo dpjgkn rezki n btemu jodoh cpt2. Hehe" -from chepah smkab. (dipanjangkan rezki?..hehe)Aminn..
8.07 am: sms.. Syak..hepi besday.moga pnjg umur n mrh rezki n cepat kawin he3..:-P - from zera ump.

8.12 am : Selamat Hari jadi! Nikmati 7 hari PERCUMA panggilan/sms..bla3 -from celcom..

BANK ISLAM pun wish birthday aku! hehe..


Ni from Dayang..


Then sms lagi from Fahmi

*selamat menjalani hari TUA mu..*... *may Allah be with you always* (amik main point jer)


JKR mail box:


Dalam Opis *member se-opis*

Hasrul: Weh Faizal suruh aku belasah ko.. meh sini tangan ko.. (sambil memegang pembaris panjang)

aku: ape kes..

Hasrul: sebab arini bitrhday ko..

*cess..apekah salahku** xderk ucapan besday pon.. (Apepun TQ..)

Via SMS (faizal n fandi)- depa ni outstation ke melaka..aman skit opis..hehe

Faizal: Slmt hr lahir..Smg pnjg umur n mrh rezki n blanje aku mkn..Haha.. (ishk3 asik makan jer budak nih, ko g cek jambatan tu dlu, aku blanje org dlm opis jer, ni tgh makan KFC nih..haha)

Afandi: Weh, selamat hari jadi. Kau kene belanja.. Xkire.haha (ishk ni lagi sorang, kuat makan nih)

weh syakirah..hepi burfday.. bile nak blanje ni.. -Adly
(kenapa budak unit aku kuat makan??)


**Kat Facebook**



**Dari web Salam Mahabbah SMKAB**




Huhu..macam2 cara leh wish birthday yer.. Tima kasih diucapkan kepada semua yg wish.

Terima Kasih yg x terhingga juga pada mama dan ayah..yg melahirkan dan membesarkan diri ini sehingga sempat menyambut hari lahir ke 24 pada tarikh keramat & dibulan yg penuh barakah ini. Birthday tahun ni sangat bermakna..ditambah lagi dengan kelahiran W** 9985.. hehe..

ps: Ermm..ucapan disini adalah terhad kpd ucapan2 terawal shj.. ada keja skit, kalo rajin kang aku sambung lagi..

No comments:

Post a Comment