Tuesday, July 26, 2011

Hari Ke-2 Di Tapak Pembinaan

Tajuk skema habis.. teringat plak masa sekolah rendah cikgu paksa buat diari penat nak memikionye ..""6.30am: bangun dari tidur, 7.00am: sarapan, 7.30am: bertolak kesekolah (patutla slalu lewat), 1.15pm: pulang dari sekolah, 2.00pm...bla3""

Ok kembali ke ceritera asal..
Hari ni dah masuk 2nd day, 1st day semalam Ya Allah.. Rasa cam nak tecabut dari pinggang ke bawah. Terpaksa la ajak suami mkn kt luar ja.. hehe..

Tapi harini rasa bertenaga lah pulak. panjat punya panjat punya panjat.. boleh la jugak sampai level 7. Jom layan view KL dari tingkat 7 cmno..


Leh tahan jugak view KL ni.. Bak kata sepotong ayat yg aku blaja dari dayang sejak aku berkawan dgn dia dah nak masuk 3 tahon ni.. "KACAK NA VIEW TUK"..
Memang tak patut la dayang ni hanyalah sepotong ayat bahasa sarawak yg dia ajar kitorang..

Ok tu je la 2 kepin gambo aku leh tunjuk.
Banyak2 kang ada yg kata aku gi site makan angin je kan..
Kang aku tunjuk gambo besi2 & konkrit kang mesti laju2 je korang klik butang X kat atas belah kanan tu kan..

Serba salah aku dibuatnya.. hehe..
Nota kaki: sebenarnya aku pun malas nk tulis n upload gmbar byk2..

Nota tangan: Ikut progress dh smpai level 12 projek ni, mampu ke aku sampai nun di atas sana?? Doakan saya kawan2..

No comments:

Post a Comment