Wednesday, February 20, 2013

Internet lembab

Semenjak 2 menjak ni internet lembab sungguh.. Buka fb nak baca status kawan2 pon 2 jam setengah baru kuar. Maleh aku nak nunggu. Pepagi buta tu kot la nak laju skit. Daripada bangun pagi buta semata2 nak baca status fb rakan2 baik aku baca quran kan..tahajud ka.. Huhu..

Kesimpulannnya nak highlitekan kat sini..sori kalo lama x komen2 kat fb hangpa semua.. X wish besday.. Sempat like tu dah kira btuah.

Hipotesis aku utk masalah ini adalah mungkin dekat2 pru 13 ni orang ramai duk cari maklumat kot internet kot. Sebab tu jadi slow. Zaman la ni tak main dah tengok2 telebesen tu.. Last aku tengok telebesen secara bersungguh2 masa crita setia hujung nyawa.. Tu pun tertengok secara tak sengaja..pastu tak sengaja tertengok sampai episod last.

Psst....: itu hipotesis ja..aku tak rajin la nak buat kajian dan eksperimen utk mendapatkan jawapan sebenar. Jadi jangan pecaya sangat deh..

No comments:

Post a Comment